Tvättproblematik

Så fick jag en impuls och bestämde mig för att idag var dagen då jag skulle ta itu med tvätthögen. Jag vet inte vad som triggade igång mitt tvättvansinne men vad det nu var så hatar jag det. Sagt och gjort så bokade jag maskin 1&2 mellan 14-16 idag. När jag kom dit visade det sig att maskin 2 inte fungerade varpå jag snabbt som attan skyfflade in tvätten i en annan maskin - som inte heller verkade fungera! Jag skyndade mig då att skyffla in tvätten i ytterligare en annan maskin som, tro det eller ej,  fungerade.
Nu sitter jag här och är toknojjig över att jag kanske tagit någon annans maskin och att jag kommer bli utskälld när jag om en timme kommer ner igen för att lägga in tvätten i torktumlaren.

Jag tänker att om man inte kommit efter 10min så kanske man inte kommer alls och tvättar? Hoppas det iallafall.

Och inte nog med tvättfiaskot så snöar det ute nu också, jävligt typiskt.
Fan

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Väntar spänt på upplösningen av tvättdramat! :D

2008-03-04 @ 17:06:25
URL: http://johannalarsson384.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0