Valpkurs bokad

Nu har jag bokat in mig och Lucky på en valpkurs som börjar den 3 april, skall bli jätteroligt att komma igång med inlärningen på riktigt. Han har varit väldigt kelig sedan han kom hem igen, imorse låg vi och gosade jättelänge innan vi gick upp och ut.
På promenaden mötte vi en söt dvärgpudel som Lucky fick hälsa på, men den lille fegisen var jätterädd och gömde sig bara bakom mina ben :) han vågade nosa lite lite på den andra hunden innan han rusade bakom mina ben igen. Lilla sötnos!

Det är vår i luften idag och jag känner hur det riktigt spritter i mig av förväntan inför varmare väder, jag gillar inte kyla. Jag längtar efter att kunna sitta i slottskogen med några vänner och Lucky och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0