Vargungen

Hurra för min fantastiske pojkvän som utan gnäll fixade en ny layout till yours truly. Hurra hurra hurra hurra!
Folkets jubel *woooooooooooo*

Ja, och sedan kan jag sluta vara barnslig och istället återigen beskriva hur min lilla vargunge berikar mitt liv, ett outtömligt ämne!
Numera sover vi länge om morgnarna, Lucky och jag, och jag vaknar av att han slickar mig lite förstrött på kinden eller munnen. Det första jag ser när jag slår upp ögonen är hans pigga lilla ansikte som tittar lite frågande på mig och ser ut att undra om det är dags att gå upp än. Är det inte dags att gå upp så gosar han in sig mellan min haka och mina bröst, där ligger han sedan som en liten boll och släpper ut små belåtna suckar innan han somnar. Det är en av de bästa och varmaste känslorna jag upplevt, att känna hur han slappnar av och somnar och sedan höra hans jämna andhämtning.
Finaste lilla hunden som finns.

Ibland när han vaknar till mitt i natten så kryper han nära intill mig och buffar lite på mig med nosen så att jag skall lägga armen om honom och beskydda honom från alla hemska monster i rummet. Min hund är en aning mörkrädd och vill hemskt gärna hålla tass när skymningen faller.





Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, fina lilla hunden :)

2008-03-08 @ 19:22:24
URL: http://anniemarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0