Dan före Dan

Imorgon kl 07:45 skall jag befinna mig på sahlgrenska för operation. Någon gång under dagen är det tänkt att jag skall bli opererad och därefter spendera några timmar på uppvaket, natten kommer med största sannolikhet också att spenderas på sjukhuset. Jag hoppas verkligen att de låter Daniel stanna över natten eftersom jag är så vansinnigt rädd för att dö. För det första är jag rädd för att det skall hända något under narkosen och att jag inte skall vakna igen, för det andra är jag rädd för att få för mycket lugnande och smärtstillande så att jag slutar andas under natten.

Rädd.

Annars har vi varit hemma hos Daniels föräldrar och ätit en supergod indisk buffé idag och firat födelsedagar. Passar bra att jag proppat i mig massa mat nu när jag inte kommer att kunna äta någon fast föda på 1-2v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0