Drake

Jag tog mig samman ( och tog samtidigt ett gäng tabletter ) och begav mig till klassfesten en liten stund trots smärtorna i halsen. Det var bra gjort av mig, det var nämligen en fenomenal fest med massor av folk både från klassen och utomstående. Helena tyckte att jag lät roligt med min muppröst och det är ju alltid kul att göra någon glad :) Nu har vi sett på ett muminavsnitt som hette "Den sista draken" och det var jättemysigt och handlade om en underbart söt liten drake. Jag gillar att tänka på drakar, kan jag få en drake i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Föreslår att du skickar din förfrågan vidare till mannen med röd luva och vitt skägg.

Det var trevligt att se dig! :)

Kram!

2008-11-09 @ 03:23:14
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0