Friskhet önskas

Jag är trött på halsen, den blir fan inte bättre alls och nu är det en vecka sedan jag opererades. Jag trodde att det skulle vara lugnt vid den här tiden, men icke! Fan, det är så jävla smärtsamt att ha ont varenda gång man sväljer och maten rispar bara halsen och gör den ännu ömmare. Inte har jag gått ner speciellt mycket i vikt heller, kan kanske bero på att jag levt på chokladmousse och prinsesstårta. Det är gott med tårta.

Jag och Daniel har bakat bröd idag, både ciabatta och grova brytbröd. Fantastiskt gott med lite västerbottenost. Nybakt bröd är en lyx jag borde unna mig oftare.

Jag förstår inte hur jag skall orka med allt obligatoriskt i skolan denna veckan, speciellt som halsen inte alls läker fort och fint som planerat.
Jaja, en dag till av ledighet iallafall vi får se hur frisk jag blir under morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0