Målsättningar

Jag har saker som jag satt upp som mål för när jag blir frisk. Jag tänkte skriva en liten lista nedan, ungefär som ett nyårslöfte fast inte bundet till något nytt år. Snarare nytt(igare) liv ;)

* Börja träna ca 2-4ggr/ vecka
* Äta lite nyttigare
* Aktivera mina hundar mer
* Shoppa mindre onödiga saker ( minska min konsumtion)

Inte jättestora mål, men hade det varit större saker kan jag tänka mig att det hade känts övermäktigt. Nu känner jag ändå att dessa mål kommer att kunna bli förverkligade i större eller mindre mån. Vi får se hur mycket jag hinner med sedan när praktiken börjar också. Men träning mår man bra av och jag kan faktiskt kombinera träning ( iaf kondition) med aktivering av hundarna.

Anledningen till att jag har så ont i huvudet kan förresten vara att jag inte druckit cola på flera dagar nu. Abstinens är inte speciellt roligt. Men snart kommer Daniel hem med lite cola zero :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0