Post operation I

För ett dygn sedan opererades jag. Det lugnade medlet jag fick innan gjorde mig bara väldigt snurrig och det kändes som att jag var i en mardröm där jag inte kunde fokusera på något alls och allt blev dubbelt eller flöt ihop. Jag sa till Daniel att " Du förstår väl att jag inte kan ta dig på allvar, du har ju tre par ögon!".

Jag mår efter omständigheterna ok, har väldigt ont i halsen men inte mer än jag klarar av. Jag var väldigt ledsen och förtvivlad när jag vaknade upp från narkosen och de hade skickat hem Daniel och sagt att jag inte skulle vakna förrän halv sex ( jag vaknade vid fyra ). Sköterskan var iallafall jättesnäll och jag fick ringa dit Daniel så att han kunde sitta där med mig.
Jag är lite snurrig av de smärtstillande känner jag, kanske dags att jag går till sängs lite.

 När jag tankat in lite bilder i datorn kommer jag att lägga upp före- och efter-bilder på halsen här på bloggen, för dem som vill se ( Johanna L ).

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Åh! Det ser jag fram emot! :)

Som sagt, it's freaky, but I like it!

Har svarat på din kommentar i min blogg förresten.

Nu ska jag äta potatismos, det är gott för halsen!

Kram!

2008-11-04 @ 19:01:52
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0