Post operation III

Kvällen igår var jobbig och halsen gjorde sig åter påmind efter en relativt smärtfri dag. Efter att jag och Daniel sett på Muminfilmen om kometen blev det marsch pannkaka i säng för mig, väl i sängen vred och vände jag på mig ett bra tag innan jag tillslut somnade när Daniel kom och lade sig. Snällaste Daniel la en madrass på golvet och sov på så att jag skulle få allt utrymme jag behövde, det är kärlek det! Vaknade vid halv sju och hade ontontont och tryckte i mig lite smärtstillande och somnade om tills Daniel skulle gå upp. Nu har jag fått i mig lite näringsdryck och skall krypa ner i sängen och fortsätta sova. Jag blir trött av att ha ont men även trött av de smärtstillande tabletterna. Antagligen är det bra för kroppen att vila så mycket som möjligt nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Vila dig allt vad du kan du! Diana skriver upp oss på listan på föreläsningen idag.

Hoppas halsen läker snabbt! Kram!

2008-11-05 @ 11:55:37
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0