Simply not a lovesong

Tankarna blir till tusen nålar

Så mycket som skulle kunna vara bättre. Mycket som är bra men det går inte att slappna av när det ligger frågor och funderingar och gror i bakhuvudet. Jag skulle bitit extra hårt i bettskenan om jag använt den nu, men det kan jag inte pga operationssåren i halsen. Mer neråt än vanligt nu, citalopramens effekt minskas av de smärtstillande jag tar för att kunna svälja och äta. Vad spelar mest roll? Kunna äta och dricka samt bli smärtlindrad eller få full effekt av de antidepressiva. All these questions.


Kommentarer
Postat av: Johanna L

Hoppas att du får en god natts sömn i alla fall, det brukar hjälpa mot mycket!

Imorgon kommer väl Lucky och Lufsen? Då blir det kärlek kan jag tänka! :)

Ta hand om dig! Kram!

2008-11-11 @ 20:39:26
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0