Skitdag

Seminariumet idag behandlade problem av etisk karaktär, jag satt mestadels och hade magkatarr och försökte hålla mig från att bara gnälla och snyfta fram min smärta. Vi jobbade i grupperna och magkatarren växte så att jag var tvungen att krångla av mig bh:n för att den tryckte mot magmunnen där det gjorde ont. På rasten smög jag ner till ica och handlade yoghurt, källarfranska och en smörcroissant. Efter croissanten mådde magen lite bättre - men givtvis mådde halsen då lite sämre.

Nu sitter jag i min lägenhet som jag inte vill bo i och skall snart åka till Daniel igen. Jag är hos honom mest hela tiden nu, det är för litet här för att man skall kunna må dåligt och ömsom behöva närhet och ömsom vilja vara ifred och sova. Man har inte så mycket mer alternativ än att umgås om man bor på 18 kvm. Dessutom luktar det mögel i badrummet och det kommer en konstig illalukt från duschavloppet. Jag gillar inte att bo här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0