Dag whatever

Alex var här förut och underhöll mig lite och spelade tv-spel, inte dumt att få lite sällskap. Idag har annars mestadels varit en seg tråkdag och jag har sovit större delen av dagen. Halsontet känns ( peppar peppar, ta i trä ) som att det är på tillbakavägen, vilket är helt fantastiskt! Det gör fortfarande ont, men inte ont som det gjorde tidigare. Jag hoppas innerligt att förbättringen håller i sig och att jag slipper något återfall. Snart kan jag börja träna igen och då jävlar skall jag bli fit kan jag lova ;)

I övrigt blir jag ständigt påmind om Hora/Madonna-syndromet och vill helst dekapitera folk som är så trångsynta att de på allvar tycker att det spelar någon roll ifall deras flickvänner har haft sex med en eller femtio personer. Tyvärr är det även killar som anser sig vara jämlika med tjejer som går runt med dessa värderingar innanför pannbenet. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0