Post operation VI

Det gör så in i helvete ont i halsen, givetvis gör det mer ont när tabletterna slutar verka men det betyder inte att jag är smärtfri resten av tiden. Jag härdar ut och sover större delen av dygnet. Jag blir väldigt avdomnad och trött av medicinen, kan inte riktigt fokusera och vill helst sova. Det är jobbigt att inte kunna vara vaken som man vill i mer än några timmar innan man blir alldeles för trött igen och måste vila sig. Jag är världens tråkigaste umgängesobjekt känns det som, Daniel säger givetvis att jag är mysig och söt samt att det inte alls är tråkigt att umgås med mitt nerdrogade jag. Kanske hör det till pojkvänsrollen att vara sådär underbart snäll och förstående, i vilket fall så kan han den där rollen utan och innan och är utan tvekan den bästa pojkvännen i världen.

Jag vaknade vid 06-tiden imorse av att det gjorde så vansinnigt ont i halsen att jag bara ville skrika. Det var 7 timmar sedan jag tagit de senaste tabletterna då och de beräknas hålla i ca 6 timmar. Jag tvingade ner lite tabletter och väckte Daniel som tröstade mig och höll mig i handen tills jag somnade igen.
Nu börjar tabletterna kicka in igen, måste hinna äta något och duscha innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0