Eat me

Förkylningen har flyttat sig till bihålorna och jag är återigen sådär knock-out-trött. Jag somnade som en stock igår vid 00-tiden och var dödstrött när klockan ringde vid 9, illa illa att vara dödstrött fastän man borde vara utsövd.

Annars har jag varit på ett möte med personalrekryteraren på PS communications idag och jag tyckte att det gick jättebra, nu får vi bara hoppas att det ramlar in lite eventjobb.

Jag har börjat ha håret kammat i mittbena nu, provar på det lite mest för att det är kul med lite förändringar ibland.


Ikväll är det cosmokväll på MANGO och jag tänkte kika förbi med Daniel och se ifall vi hittar något fint.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jättefint med mittbena!

2008-10-29 @ 20:55:33
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Johanna L

Mittbena?!

My god vad det händer stora grejer när man är borta ett tag! ;o)

Ses på fredag! Kram!

2008-10-29 @ 23:40:48
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/
Postat av: Helena

Mittbena ska ju va "da shit" i höst i frisyrväg så du är helt rätt ute =)

2008-10-30 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0