En god natt

Jag sov gott inatt, det är helt otroligt! Trots att väckarklockan stod på 07.00 och att jag sovit fyra timmar under dagen så kunde jag somna riktigt gott. Way to go. Jag vaknar alltid ett par gånger under natten och inatt märkte jag att Lufsen låg bredvid mig i sängen varenda gång jag vaknade. Han hade hoppat över från soffan till sängen så fort jag somnat verkade det som. Lilla sötnosen, han är vansinnigt gullig när han sover, med sina snarkningar och märkliga sovställningar. Lucky är lugnare när han sover, ofta ligger han mest som en liten boll eller kryper upp intill ansiktet för att vara nära.

Present till lillebror som fyller 12 är inköpt och i eftermiddag/kväll beger jag, Daniel och hundarna oss till hindås mörka skogar för att kalasa. Innan dess tänkte jag hinna sova lite, äta lunch och bara vara allmänt seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0