Fullmåne

Jag sover alltid dåligt runt fullmånen, inatt var inget undantag. Psykiskt jobbiga drömmar blandades med en extrem rastlöshet, oändligt många toalettbesök och allmän oförmåga att sova. Jag blev slagen av Daniel i en dröm, inlåst på en psykiatrisk avdelning i nästa dröm osv.
Grundförutsättningarna för dagen var således inte speciellt bra.
Nu är jag nyss hemkommen från lite trevligt grupparbete hos Diana, det var iof främst hundarna som stod i centrum och inte arbetsuppgifterna men så blir det ju oftast när jag tar med dem. Lucky var ovanligt speedad och ville inte alls ta det lugnt i början, det löste sig efter ett tag men det kändes verkligen att han var uppstressad av så mycket nya människor och att dessutom behöva vara i en ny lägenhet som de inte kände till sen innan. Nu ligger han och sover tungt på mina ben, nöjd att vara hemma i sin borg igen kan jag tänka mig. Han är lite som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0