Gröna ärtor

Jag hittade en hylla, konsoller att ställa hyllan på samt ett perfest nattduksbord igår - i grovsopen. Ibland har man riktigt tur må jag säga. Idag är det verkligen höst, inga som helst tvivel om det saken. Lufsen älskar löven på marken och springer omkring och upptäcker spännande dofter och pinnar.

Jag blir alltid på dåligt humör när jag måste tvätta kläder och lakan, det äter upp så mycket tid och emellan hinns det inte med något alls. Bara en massa spring fram och tillbaka till tvättstugan.
Men nu är det snart över för denna gången (om tvätten blir torr dvs, annars blir det till att hänga upp den över hela lägenheten och bli ännu grinigare. Jävla skittorktumlare).

Mysigt är det iallafall och jag skall äta potatismos med gröna ärtor i ( gotta love gröna ärtor) och bara ta det allmänt soft resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0