Kisby

Läste på lockig.se att det är helt ok att ha Kisby torrshampo* i hårbotten om man har tendens till att snabbt få fett hår. Nu slipper jag oroa mig för att se ut som en otvättad cockerspaniel bara för att jag håller på att avvänja håret från vanligt shampo.
Inatt drömde jag om en psykotisk massmördare à la Hannibal Lecter som ville hugga ut mina ögon och dra ut min tunga. Tack mitt undermedvetna för dessa skrämmande sekvenser som gör att jag behöver tända ljuset när jag skall gå på toaletten.

* Kisby torrshampo finns på Åhléna och kostar runt 80kr - räcker i en evighet och är en räddare när man vill se fräsch ut utan att tvätta hela håret. Funkar även på mörkt hår, det gäller bara att skaka/borsta ur det ur benan ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Har hört mycket om det där med att avvänja håret, men skulle aldrig orka prova. Du får berätta hur det går för dig sen!

2008-10-12 @ 11:55:25
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0