Klassfesten

Klassfesten igår var fantastiskt trevlig och det dök ändå upp hyfsat många från klassen. Kinapuffarna och partytutorna(?) var mycket uppskattade :) Väl hemma inatt lyckades Daniel med konststycket att tappa sitt tuggummi i mitt hår vilket ledde till en kort klipprocess och att Daniel som straff fick göra mackor till sin fyllehungrande flickvän. Tur att jag har en ganska flexibel frisyr!

Dansa till 90-talshits såsom "bom bom bom bom!" av vengaboys är icke att förrakta och de klassiska dansstegen satt i sedan mellanstadiet.

Om 19 timmar slutar jag jobba.

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Smidigt av Daniel! :)

Var ni kvar när Karl insåg EXAKT hur roliga partytutorna var? Han satt och blåste en 2 cm från mitt ansikte, ända tills Madde röt ifrån och sa att "Snart kommer du peta henne i ögat!" och tog tutan ifrån honom. Det var kul. :)

Ha en bra söndag, ses på måndag! Kram!

2008-10-05 @ 01:39:59
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/
Postat av: MBF

Hej, kul med fest!!

Jag har lämnat Ord och bytt lösen på bloggen. maila mig på

[email protected]

så skickar jag nytt lösen till dig ifall du vill. Stor kram till dig och vovvarna!

2008-10-06 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0