Pust pust

Ingen rast och ingen ro, ny kursstart var det idag. Mycket mastig kurs på 22,5 poäng ligger framför mig, mycket obligatorium och långa dagar. Måste lösa det med hundpassning några av dagarna, frivilliga anmäle sig genast.

Jag experimenterar lite med ugnspannkaka idag, blandade i lite dinkelmjöl och kanel - får se vad det blir av det, just nu står det i ugnen.
Min tvättid går ut om en kvart ungefär, innan dess skall min tvätt hunnit bli färdigtumlad är det tänkt. En omöjlighet säger jag som vet hur jävla skitdåligt torktumlarna här funkar.

Jag har dessutom hunnit med att ta en rejäl promenad med hundarna, detta vädret gör att de blir alldeles smutsiga på magen och benen vilket medför att jag måste skölja av dem rejält när vi kommer in igen - uppskattas icke av samtliga närvarande.

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Hur blev ungspannkakan? :)

Ses vi imorn, eller skolkar du? Jag ska vara duktig den här kursen - ha rutiner, gå på föreläsningar och i stort försöka leva som folk gör. :)

Kram!

2008-10-01 @ 20:26:48
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/
Postat av: Johanna Aurora

Ugnspannkakan blev hur god som helst! Recept kommer i nästa blogginlägg :)

Jadu, jag skall känna lite på det och se hur trött jag är imorgon, om inte annat så ses vi på fredag eftersom halva dagen är obligatorisk.

Kram!

2008-10-01 @ 23:59:36
URL: http://johannaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0