Små vovvarna

Lufsens klor är klippta och i eftermiddag skall jag till hundkojan och få Luckys klor klippta också. Mina sötaste vovvar som bara blir ljuvligare och ljuvligare för var dag som går :) Lufsen har börjat kontrollera sitt kissande lite mer och dessutom blivit mycket mer kelig än vad han var innan, båda dessa faktorer gör honom till en trevligare individ att umgås med :)
Lucky är pigg som vanligt och älskar att leka med sin boll och att ligga och gosa. Mysigt!

Jag undrar hur jag fördrev tiden innan jag hade hundar, måste ha varit ett torftigt och tomt liv ;)

Kommentarer
Postat av: MBF

Eller HUR! VAD gjorde man innan man blev med hund? Satt på rumpan och pillade näsan tro? Jag minns faktiskt inte! fniss

2008-10-06 @ 16:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0